kortfattat:

I februari tar jag nya tag och försöker på nytt återuppliva detta projekt.
Med våren intågandes framöver så ser jag ljust på tillvaron. En känga
vill jag ge till mig själv för att säkerligen låtit intervjuer försvinna i cyber
rymden via knasiga mail adresser. Eller kanske helt enkelt till band
som inte svarat, vad vet jag. Som sagt är det inte tillfälle att sova längre.

Även myspace har urvattnat mitt hopp och jag återkommer snarast med
något intressant för er som besökt min sida i hopp om uppdateringar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen nu J-son!!!!

give me give me

2009-02-24 @ 20:37:57
Postat av: J-sson.

Snart! ny blogg och allt!

2009-03-09 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0