Horrorcocks är tillbaka!



Bild tagen ifrån: http://www.myspace.com/Thehorrorcocks

Återförenade bandet Horrorcocks ifrån pennybridge örebro

har släppt en ny demo. Dom två svenska låtarna Stress och
Drogad övertygar och är väldigt bra. det smutsiga soundet

och bamses rassliga röst funkar perfekt. Melodierna sätter sig

direkt och jag diggar med som jag brukar till punk i sådan här

skepnad. Dom engelska bidragen On the news och Drinkers poem

är också två bra alster, dock snäppet under dom svenska men

inte för det dåliga, då dom fyra låtarna håller bra klass. Bandet

har framtiden för sina fötter och vi kommer garanterat få höra

mer ifrån dessa snubbar. Och jag gillar vad jag hör och ger dom


4 punköl av 5 möjliga. Och mersmak har jag redan

efter första lyssningen så hoppas på skivsläpp snart framöver!


Kommentarer
Postat av: Paco

Bamse borde ta och pallra sig tillbaka till 2000-talets bästa svenska "oi!"-band Frenzy Four istället...

2008-09-30 @ 10:06:08
URL: http://punkochoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0